مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 12:352019-11-22سياسي

نقش موثر بسیجیان درخنثی کردن توطئه های دشمنان نظام


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان : بسیجیان در دوران انقلاب و 8 سال دفاع مقدس در صف اول مقاومت بوده وهستند و همواره نقش تاثیر گزاری در خنثی کردن توطءه دشمنان دارند.

- فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان : بسیجیان در دوران انقلاب و 8 سال دفاع مقدس در صف اول مقاومت بوده وهستند و همواره نقش تاثیر گزاری در خنثی کردن توطءه دشمنان دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان ، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان با گرامیداشت یاد وخاطره بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس گفت: بسیجیان در دوران انقلاب و 8 سال دفاع مقدس در صف اول مقاومت بوده وهستند وهمواره نقش تاثیر گزاری در خنثی کردن توطئه دشمنان دارند.

سردار کرمی به آمادگی نیروهای نظامی وبسیج برای حضور در صحنه های سیاسی واجتماعی اشاره کرد وگفت: گروههای جهادی بسیج در تمام نقاط محروم در حال خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه مردم زنجان در 8 سال دفاع مقدس خط شکن بودند ودر دوران انقلاب هم در تمام صحنه های حساس کشور پیشقدم بودند افزود: حضور خودجوش مردم زنجان در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابله با اقدامات اشرار را برگ زرین دیگری برای نظام اسلامی و مردم دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر بسیجیان درخنثی کردن توطئه های دشمنان نظام

نقش موثر بسیجیان درخنثی کردن توطئه های دشمنان نظام