مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:502019-11-22سياسي

بازماندگان خاندان پهلوی تلاش کردند فتنه در ایران فراگیر شود


نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن قدردانی از نیروی انتظامی که در لحظات نخست با مدارا و تذکر برخورد کرد گفت: پس از روبرو شدن با اشرار و جدا شدن مردم از آنها، - ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن قدردانی از نیروی انتظامی که در لحظات نخست با مدارا و تذکر برخورد کرد گفت: پس از روبرو شدن با اشرار و جدا شدن مردم از آنها، این نیروها در کنار سپاه برای ایجاد آرامش قاطعانه برخورد کردند.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نمازجمعه یکم آذرماه در خصوص اتفاقات اخیر، حضور مردم در راهپیمایی روز پنجشنبه را بی نظیر توصیف کرد و گفت: این حرکت که برای دفاع از اسلام و انقلاب بود مکر دشمنان را آشکار و خنثی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه با گذر زمان زوایای بیشتری از این فتنه بازگو خواهد شد، افزود: حضور با صلابت مردم بصیر ایران و استان البرز در این موقعیت حساس موجب شد که راه خود را از دشمنان جدا کنند.

امام جمعه کرج ضمن قدردانی از نیروی انتظامی که در لحظات نخست با مدارا و تذکر برخورد کرد گفت: پس از روبرو شدن با اشرار و جدا شدن مردم از آنها، این نیروها در کنار سپاه برای ایجاد آرامش قاطعانه برخورد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازماندگان خاندان پهلوی تلاش کردند فتنه در ایران فراگیر شود

بازماندگان خاندان پهلوی تلاش کردند فتنه در ایران فراگیر شود