مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 10:152019-11-22سياسي

بسیج،الگویی برای جهان اسلام


فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی گفت: بسیج ، این نهاد مقدس، الگویی برای جهان اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، سردار قاسمی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه بسیج بزرگترین،کارآمدترین تشکلی است که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شده است گفت:سالهاست بسیج مردمی در جهان اسلام گسترش یافته و امروز اثراتش را می توان به خوبی دید.

وی افزود: در 40 سالی که از تشکیل بسیج این نهاد مقدس می گذارد،هر کجا که نیاز بوده ،بسیجیان در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

فرمانده سپاه انصار الرضای استان با اشاره به اینکه بسیجیان خادم ولایت هستند و پیشرفت کشور را در اطاعت از رهبر معظم انقلاب می دانند، گفت:بسیجیان آماده همکاری با دولت و بخش خصوصی برای پیشرفت کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیج همیشه در زمینه های خدمت رسانی،دفاعی،امنیتی و تربیتی پیشتاز بوده است گفت:نمونه اش را می توان در خدمت رسانی گروهای جهادی در سیل و زلزله های اخیر به خوبی دید.

فرمانده سپاه انصار الرضای استان با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی شهر ها گفت:بسیجیان همیشه در اینگونه حوداث،با اقتدار و بصورت غیر مسلحانه و کارهای فرهنگی، در کنار دیگر نیروهای مسلح فتنه ها را مهار کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج،الگویی برای جهان اسلام

بسیج،الگویی برای جهان اسلام