مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 10:152019-11-22سياسي

اصلاح قیمت بنزین، بهانه ای برای گرانی نشود.


خطیب نماز جمعه شهرکرد برتشدید نظارت ها و پیشگیری از هرگونه گرانی به بهانه افزایش قیمت بنزین تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز چهارمحال وبختیاری ،نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های این هفته گفت: اصلاح قیمت بنزین ، تصمیم سران سه قوه است و باید از آن حمایت کرد اما بهانه ای برای گرانی کالاها نیست .

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: قیمت بنزین برای مدیریت مصرف و جلوگیری از قاچاق سوخت تغییر کرد و مقام معظم رهبری هم از این تصمیم حمایت کردند چرا که تصمیم ساختاری نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه باید آن را بپذیرند .

امام جمعه شهرکرد گفت: عده ای از مردم هم از تبعات این تصمیم نگرانند و مطالباتی دارند که انتظار است مسئولان به حرف آنها گوش دهند و کاری نکنند اعتماد ملت به دولت سلب شود .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد بر رفاه و ارتقاء وضع معیشتی مردم تاکید کرد و گفت: گوشه کنارهایی از استان خبرهایی مبنی بر گرانی کالاها به گوش می رسد که باید ماموران بازرسی دستگا هها بر بازار مستمر و دقیق نظارت کنند از هرگونه مسامحه پرهیز کنند تا زندگی مردم به بهانه افزایش قیمت بنزین دستخوش تغییر نشود .

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: دولتمردان باید به مطالبات مردم بها دهند و اینطور احساس نشود بین دولت و ملت تقابلی رخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قیمت بنزین، بهانه ای برای گرانی نشود.

اصلاح قیمت بنزین، بهانه ای برای گرانی نشود.