مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 08:452019-11-22فرهنگي

رونق فروش «منطقه پرواز ممنوع» با تبلیغ دهان به دهان/ رضایت خانواده ها


حسین کشاری مدیر سینما «استقلال» ضمن اشاره به بهبود وضعیت فروش سینماها با ترکیب جدید اکران، از استقبال و رضایت نوجوانان و خانواده ها از فیلم «منطقه پرواز ممنوع» خبر داد.

- حسین کشاری مدیر سینما استقلال ضمن اشاره به بهبود وضعیت فروش سینماها با ترکیب جدید اکران، از استقبال و رضایت نوجوانان و خانواده ها از فیلم منطقه پرواز ممنوع خبر داد.

حسین کشاری مدیر سینما استقلال که فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داسارگر به سرگروهی این سینما به نمایش درآمده است، در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با ترکیب جدید اکران، به تازگی وضعیت فروش فیلم ها بهتر شده است البته فیلمی که در سرگروه ما به نمایش درآمده فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع است که از روز چهارشنبه روی پرده رفته و هنوز نتوانسته است آنطور که باید مخاطبان خود را پیدا کند ولی این پتانسیل را دارد و به نظرم رفته رفته وضعیت آن بهتر می شود.

وی افزود: این روزها مردم به دنبال فیلم های کمدی مثل مطرب ساخته مصطفی کیایی هستند که اتفاقاً توانسته مخاطبان زیادی پیدا کند با این وجود فیلم قبلی که در سرگروه ما به نمایش درآمد فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من بود که فروش متوسطی داشت اما ما راضی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق فروش «منطقه پرواز ممنوع» با تبلیغ دهان به دهان/ رضایت خانواده ها

رونق فروش «منطقه پرواز ممنوع» با تبلیغ دهان به دهان/ رضایت خانواده ها