مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 08:202019-11-22اقتصادي

بیش ترین تخلفات کشف شده مربوط به کدام کالاهاست؟


مدیرکل بازرسی و امور قاچاق سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از ارسال 4576 مورد پرونده تخلف به تعزیرات در چهار روز اول هفته گذشته خبر داد و تصریح کرد: - عمده پرونده های تشکیل شده مربوط به میوه، قند، شکر، مرغ، برنج، لبنیات، گوشت قرمز، تخم مرغ، حمل و نقل، لاستیک، روغن موتور و مصالح ساختمانی بوده است.

داریوش بهنود قاسمی در گفت وگو با ایسنا، از بازرسی بیش از 63 هزار و 300 مورد در سراسر کشور در چهار روز اول هفته گذشته از سوی سازمان های صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان ها خبر داد و گفت که عمده تخلفات مربوط به گران فروشی و امتناع از عرضه کالا بوده است.

البته به گفته وی تغییرات شدید قیمت در بازار مشاهده نشده و پرونده های تشکیل شده در بعضی از بخش ها مانند میوه و صیفی جات ربطی به قیمت بنزین نداشته و به دلیل تغییرات آب وهوایی و مشکلات حمل و نقل اتفاق افتاده است.

این مقام مسئول همچنین از تشکیل گشت ویژه برخورد با محتکران خبر داد و اظهار کرد: بیشترین نظارت بر روند توزیع کالاهایی مانند میوه، شوینده، برنج، قند، شکر، مرغ، روغن، لبنیات، گوشت قرمز و تخم مرغ انجام می شود.

مدیرکل بازرسی و امور قاچاق سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نظارت بر بخش خدمات مانند انبارها، سرخانه ها، فروشگاه های زنجیره ای و حمل و نقل سیستماتیک را از جمله مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش ترین تخلفات کشف شده مربوط به کدام کالاهاست؟

بیش ترین تخلفات کشف شده مربوط به کدام کالاهاست؟