مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 08:052019-11-22اقتصادي

96 میلیارد تومان غرامت بخش کشاورزی در گلستان پرداخت شد


تاکنون 96 میلیارد تومان بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از سیل در گلستان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر هادی حق شناس در گفتگوی ویژه خبری با موضوع آخرین اقدامات در مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله اظهارکرد : از دو هزار و 700 کیلومتر رودخانه استان، هزار کیلومتر نیازمند لایروبی بوده و تاکنون اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت لایروبی مسیر رودخانه ها در پیشگیری از بروز سیل های آتی گفت: تاکنون 160 کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی شده و تا پایان سال تلاش می کنیم این رقم به 260 کیلومتر ارتقا یابد.

حق شناس افزود: در حال حاضر پیمانکاران مشغول اجرای عملیات لایروبی در گرگانرود و قره سو هستند و همچنین لایروبی آن بخش از رودخانه گرگانرود که از داخل شهر آق قلا می گذرد هم در حال اجراست.

استاندار گلستان یادآور شد: در جلسه هیات دولت 100 میلیارد تومان جهت تکمیل مخزن سد نرماب با ظرفیت 125 میلیون متر مکعب تخصیص یافت و تلاش می کنیم با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا در راستای پیشگیری از سیلاب های آتی این سد تکمیل شود.

حق شناس خاطر نشان کرد: تاکنون 96 میلیارد تومان بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده پرداخت شده و تلاش می کنیم خسارت کشاورزانی که تاکنون این غرامت را دریافت نکرده اند ظرف مدت سه هفته آینده بخش از این کمک ها را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 میلیارد تومان غرامت بخش کشاورزی در گلستان پرداخت شد

96 میلیارد تومان غرامت بخش کشاورزی در گلستان پرداخت شد