مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 07:502019-11-22ورزشي

مجبوریم در خیابان تمرین کنیم


سرمربی تیم بسکتبال پدافند شهرکرد گفت: با توجه به دیر تشکیل شدن تیم مجبوریم تمرین نوبت صبح را در زمین های بسکتبال خیابانی انجام دهیم.

- مهدی جمشیدی به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما بعد از برد سه رقمی مقابل نیروی زمینی گفت: نیروی زمینی تیم خوبی است و ما هم سعی کردیم بازیکنان خود را بیشتر با سیستم های تیم هماهنگ کنیم و نتیجه خوبی گرفتیم.

وی درباره شرایط این فصل پدافند بعد از انتقال به شهر کرد توضیح داد: وضع پدافند در سال های قبل بهتر از شرایط فعلی بود، امسال فقط دو بازیکن با تجربه لیگ برتر داریم و بقیه سال اولی هستند.

جمشیدی با اشاره به تمرین کم تیم افزود: تمرین زیادی پیش از شروع مسابقات نداشتیم با توجه به اینکه بیشتر سالن های شهرکرد در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است، حالا هم مجبوریم در نوبت صبح به زمین های بسکتبال خیابانی برای تمرین برویم که در سرمای شهرکرد واقعا سخت است، عصر ها هم فقط یک ساعت امکان تمرین داریم.

وی با اشاره به کمک های هیئت بسکتبال شهرکرد و اداره کل وزارت ورزش در استان چهارمحال و بختیاری گفت: این حمایت ها در اندازه تیم لیگ برتری نیست، ما یک بازیکن پست 5 می خواهیم، اما پولی برای جذب چنین بازیکنی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجبوریم در خیابان تمرین کنیم

مجبوریم در خیابان تمرین کنیم