مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 07:052019-11-22اقتصادي

رسیدگی به ماده 37 تامین اجتماعی در دستور کار شورای گفت وگو است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: یکی از دستور کارهای شورای گفت وگوی خراسان رضوی بحث رسیدگی به ماده 37 قانون تامین اجتماعی است تا بتوانیم با تصمیماتی که در این شورا اخذ می شود، - اثر بازدارندگی این قانون را به عنوان رفع موانع تولید، اصلاح کنند.

مسعود مهدی زده مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص در اختیاری گذاری واحدهای راکد به متقاضیان زمین در شهرک های صنعتی مشهد، گفت: واحدهایی که در شهرک ها راکد شدند یا در اختیار واحد تولیدی هستند که مالک اولیه اند و بنا به دلایل مختلف نمی توانند و یا نمی خواهند که ادامه فعالیت دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین بخش دیگری از واحدها در تملک بانک ها قرار دارند که در این حوزه با تکلیفی که استاندار خراسان رضوی گذاشته است باید تا انتهای سال جاری این واحدها تعیین تکلیف شوند.

وی بیان کرد: ما تأکیدداریم در شهرک هایی که واحدهای راکد داریم و ظرفیت آماده است به سرمایه گذاران معرفی می کنیم و چنانچه سرمایه گذاری بخواهد یک واحده آماده اخذ و سریع تر به تولید برسد به آنان معرفی می کنیم، بنابراین این موضوع جزو برنامه های ما هست.

مهدی زاده مقدم بابیان این مطلب که البته سرمایه گذاری که زمین بخواهد و خود تمایل به ساخت بنا داشته باشد موضوع جدا است و مزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به ماده 37 تامین اجتماعی در دستور کار شورای گفت وگو است

رسیدگی به ماده 37 تامین اجتماعی در دستور کار شورای گفت وگو است