مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 06:552019-11-22سياسي

مردم قزوین در راهپیمایی میثاق با ولایت شرکت می کنند


نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین از مردم دعوت کرد در راهپیمایی میثاق با ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت کشور شرکت کنند.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: حوادث روزهای اخیر نشان داد دشمنان جمهوری اسلامی همواره منتظر فرصت هستند تا با ایجاد اختلاف و فاصله میان مردم و مسئولان با آسیب زدن به سرمایه های نظام به اهداف شوم خود برسند.

وی بیان کرد: آتش زدن اموال عمومی با هدایت بدخواهان نظام اسلامی و تحریک آمریکا و صهیونیست ها و دلارهای کشورهای خودفروخته و تخریب اموال عمومی و آتـش زدن بانکها و فروشگاهها و حمله مسلحانه به نیروها و شهید کردن نیروهای امنیتی نشان داد عده ای آشوبگر دنبال نا امن کردن کشوند و اگر مردم هوشیار نباشند باید شاهد تخریب و نا امنی باشند اما بصیرت مردم و در صحنه بودن آنها همواره نقشه های دشمنان را خنثی کرده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین افزود: فردا شنبه دوم آذرماه مردم انقلابی استان قزوین با حضور آگاهانه و شرکت در راهپیمایی میثاق باولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور ضمن اعلام انزجار از شیطان صفتان و خودفروختگان داخلی انزجار و نفرت خود را از توطئه دشمنان خارجی اعلام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قزوین در راهپیمایی میثاق با ولایت شرکت می کنند

مردم قزوین در راهپیمایی میثاق با ولایت شرکت می کنند