مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 04:052019-11-22بين الملل

افشاگری سیاستمدار عراقی درباره نقشه اسراییل و امارات در عراق


شبکه خبری المیادین به نقل از منابع امنیتی عراق از اقدام امارات در بازداشت «عزت الشابندر» سیاستمدار عراقی که از اقدامات خرابکارانه ابوظبی درعراق پرده برداشته است، - شبکه خبری المیادین به نقل از منابع امنیتی عراق از اقدام امارات در بازداشت عزت الشابندر سیاستمدار عراقی که از اقدامات خرابکارانه ابوظبی درعراق پرده برداشته است، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خود گزارش داد: افشاگری های عزت الشابندر سیاستمدار عراقی از حقیقت طرح اسراییل در عراق که قرار است با مشارکت امارات انجام شود، حکایت دارد.

بر اساس این گزارش، در این افشاگری نقش امارات در حمایت از فعالیت های خرابکارانه در اعتراضات عراق و تجهیز و مسلح کردن 4 قبیله در استان الانبار واقع در غرب این کشور برای تاسیس نیرویی جهت جدایی این استان با عنوان کنفدرالیسم و وارد کردن آن در معامله قرن (طرح ترامپ در خصوص موضوع فلسطین) مشهود است.

منابع مطلع به المیادین گفتند که هدف از حمایت امارات از جدایی الانبار، اسکان دادن فلسطینی ها در آن است و به نظر می رسد که الشابندر اطلاعات در خصوص نقشه اسراییل در عراق را از قطر دریافت کرده است.

به گفته این منابع، الشابندر را مجبور کرده اند تا با انتشار توییتی بازداشت خود را تکذیب کند ضمن اینکه وی از حضور در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری سیاستمدار عراقی درباره نقشه اسراییل و امارات در عراق

افشاگری سیاستمدار عراقی درباره نقشه اسراییل و امارات در عراق