مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 03:302019-11-22دانش

آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 98 امروز یکم آذرماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مطابق اطلاعیه های منتشر شده در سایت سازمان سنجش آموزش، آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال 1398 صبح امروز جمعه یکم آذرماه در 12 شهرستان کشور برگزار خواهد شد.

- 1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

2- در ورودی ِحوزه ­های امتحانی رأس ساعت 8:00 بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن در های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

3- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

4- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می گردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

5-داوطلبان لازم است درصورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون برای آنها، نسبت به ارسال درخواست حداکثر تا هفتم آذرماه 98 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 98 امروز یکم آذرماه برگزار می شود

آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 98 امروز یکم آذرماه برگزار می شود