مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 15:002019-11-21سياسي

امنیت و آسایش شهروندان کاشانی خط قرمز نیروی انتظامی است


امنیت و آسایش شهروندان کاشانی خط قرمز این نیرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی قربانی عصر پنج شنبه در دیدار اعضای شورای نیروی انتظامی کاشان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در هر زمان و هر مکان برای حفاظت از مرزهای ایران آمادگی کامل دارند، اظهار داشت: نیروی انتظامی در تامین امنیت و آسایش شهروندان آماده هر نوع راقدام مناسب است.

طرح ظفر تا پایان سال اجرا می شود وی با اشاره به اجرای طرح های مختلف در قالب طرح ظفر برای حفظ امنیت و مقابله با اشرار، ابراز داشت: این طرح ها تا انتهای سال و به طور متوسط هر هفته یکبار انجام می شود.

وی استفاده از ظرفیت و کمک های مردمی را برای انجام بهتر خدمات نیروی انتظامی به شهروندان ضروری دانست و تصریح کرد: اخبار و اطلاعات واصله از طرف مردم یکی از مهمترین منابع خبری برای مقابله با افراد و گروه هایی است که قصد بر هم زدن امنیت و آسایش مردم را دارند.

پلیس فتای کاشان فضای مجازی شهرستان را به طور دقیق و شبانه روزی رصد می کند فرمانده نیروی انتظامی کاشان با اشاره به سعی و تلاش دشمن برای آسیب رساندن به بنیان خانواده در فضای مجازی بیان داشت: پلیس فتای شهرستان کاشان با رصد دقیق و شبانه روزی فضای مجازی با هرگونه اقدام که در خلاف من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و آسایش شهروندان کاشانی خط قرمز نیروی انتظامی است

امنیت و آسایش شهروندان کاشانی خط قرمز نیروی انتظامی است