مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 14:052019-11-21بين الملل

میشل عون: آمریکا آماده همکاری با دولت جدید در لبنان است


رییس جمهوری لبنان در توییتی از آمادگی مشروط آمریکا برای همکاری با دولت جدید لبنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میشل عون، رییس جمهور لبنان در توییت خود آورده است: رییس جمهور آمریکا دونالد ترامپ گفت آمریکا آماده است با دولت جدید لبنان که به درخواست های مردم پاسخ دهد، همکاری کند.

اظهارات عون در حالی ایراد شده است که در پی انصراف محمد الصفدی از وزیران سابق لبنان که هفته گذشته برای تشکیل کابینه معرفی شده بود، همچنان صحنه سیاسی لبنان در خصوص تشکیل دولت جدید درجا می زند.

در این میان جنبش امل به رهبری نبیه بری رییس پارلمان و حزب الله در تلاش برای تماس بیشتر با سعد حریری هستند تا او را به نخست وزیری دولت جدید متقاعد کنند.

اسم حریری اکنون به عنوان تنها نامزد تشکیل دولت آینده مطرح است؛ دولتی که چاره ای نیست جز اینکه فن سالار باشد و در آن تعداد بسیار اندک و محدودی از سیاستمداران حضور داشته باشند.

روزنامه الاخبار نوشت: هر چند تشکیل دولت در شرایط کنونی حائز اهمیت زیادی است اما از آن مهم تر سامان دادن به وضعیت اقتصادی و جلوگیری از تلاش هایی است که برای فروپاشی اقتصاد لبنان در جریان است.

ناآرامی های لبنان پنج هفته است که ادامه دارد و راهکاری ملموس برای بازگشت آرامش به لبنان به چشم نمی آید، طی روزهای اخیر میشل عون در دیدار با هماهنگ کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میشل عون: آمریکا آماده همکاری با دولت جدید در لبنان است

میشل عون: آمریکا آماده همکاری با دولت جدید در لبنان است