مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 12:252019-11-21اقتصادي

لزوم تداوم آمادگی اکیپ های راهداری در محورهای مواصلاتی


حضور به موقع و آمادگی اکیپ های راهداری در محورهای مواصلاتی به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالهاشم حسن نیا ظهر پنجشنبه در بازدید از محور اردبیل - آستارا عنوان کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب حضور به موقع و آمادگی اکیپ های راهداری در محورهای مواصلاتی ضروری است.

وی افزود: راهداران با توجه به سنگینی وظایف خود در محورهای مواصلاتی به صورت شبانه روزی برای خدمت رسانی به مسافران و عموم مردم حاضر بوده و تلاش های انجام یافته در این خصوص شایسته تقدیر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص جوی به خصوص در مناطق کوهستانی استقرار اکیپ های راهداری برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران و آمادگی لازم برای برفروبی جاده ها ضروری بوده و در این راستا خدمات انجام یافته در استان اردبیل خوب ارزیابی می شود.

حسن نیا در ادامه به اقدامات انجام یافته در حوزه حمل و نقل جاده ای در استان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: اجرای موفقیت آمیز طرح ملی ابرار، خط کشی، آسفالت و ایجاد روشنایی محورهای مواصلاتی استان اردبیل از جمله اقدامات و برنامه های سازمان راهداری در منطقه است.

وی تصریح کرد: هوشمند سازی جاده ها و ایجاد زیرساخت های پایانه مرزی بیله سوار و پاسگاه های پلیس راه از دیگر پروژه هایی بوده که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تداوم آمادگی اکیپ های راهداری در محورهای مواصلاتی

لزوم تداوم آمادگی اکیپ های راهداری در محورهای مواصلاتی