مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 12:152019-11-21اقتصادي

گزارش معکوس مدیران به استاندار لرستان/ حرکت کُند پروژه های ویژه جبران خسارات سیل


در حالی برخی دستگاه های اجرایی در پیشبرد پروژه های جبران خسارات سیل کُند پیش می روند که مدیران دستگاه ها نیز گزارش های معکوسی از روند اجرای پروژه ها به استاندار لرستان داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز پنجشنبه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با دو دستور کار جذب اعتبارات ردیف های متفرقه و شناور و روند اجرای پروژه های مناطق سیل زده استان برگزار شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان در این جلسه با اشاره به اینکه گزارش کلی احصا کرده ایم در رابطه با پروژه های مرتبط با سیل، اظهار داشت: در این گزارش مشخص است که هر دستگاه اجرایی چند پروژه را شروع کرده، چه میزان پیشرفت فیزیکی دارند و چه پروژه هایی هنوز اجرایی نشده اند.

شرکت آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری و راهداری در اجرای پروژه های ویژه سیل عقب هستند سمانه حسن پور با بیان اینکه برخی دستگاه ها در اجرای پروژه های ویژه سیل عقب هستند، تصریح کرد: از جمله شرکت آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری و راهداری در اجرای پروژه های خود عقب هستند.

وی با تاکید بر اینکه انتظار پیگیری جدی تری از دستگاه ها داریم، افزود: مجموعه مدیریت ارشد استان تلاش خود را در خصوص جذب اعتبارات کرده است، سازمان مدیریت هم در اولین فرصت مبادله موافقت نامه کرده است و از همه استان ها عملکرد بهتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش معکوس مدیران به استاندار لرستان/ حرکت کُند پروژه های ویژه جبران خسارات سیل

گزارش معکوس مدیران به استاندار لرستان/ حرکت کُند پروژه های ویژه جبران خسارات سیل