مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 11:102019-11-21فرهنگي

جشنواره چتر زندگی باید به سمت بین المللی شدن حرکت کند


عضو هیئت انتخاب سومین جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد با تاکید بر اینکه چتر زندگی باید به سمت بین المللی شدن حرکت کند، گفت: اکثر آثار ارسالی به جشنواره خوب یا بسیار خوب بودند.

- سیدمحمدرضا گلزاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این دوره جشنواره از کیفیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: اکثر کارها و آثار امسال توسط تحصیل کردگان و فارغ التحصیلان تئاتر یا هنر تولید شده بود و به این ترتیب می توانیم آثار را به سه بخش متوسط، خوب و بسیار خوب تقسیم بندی کنیم.

وی با بیان اینکه در این دوره آثار ضعیف مشاهده نشد، گفت: تعداد آثار دارای کیفیت متوسط نیز کم بود و بیشتر کارهایی که تماشا کردیم در دسته بندی خوب و بسیار خوب قرار می گرفت که این موضوع نشأت گرفته از فعالیت افرادی بود که تجربه و تحصیل مرتبط و زیادی در این حوزه داشته اند.

عضو هیئت انتخاب سومین جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد در مورد تلاش در راستای جهانی شدن این جشنوراه گفت: این اتفاق 100 درصد می تواند برای یزد رخ دهد زیرا در یزد شاخصه های جهانی را داشتیم و در یونسکو هم این شاخصه ها به ثبت رسیده و امروز یزد به صورت رسمی یک شهر جهانی شناخته می شود.

گلزاری ادامه داد: این قابلیت را داریم که جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد در سطح بین المللی هم مطرح شود و در دوره های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره چتر زندگی باید به سمت بین المللی شدن حرکت کند

جشنواره چتر زندگی باید به سمت بین المللی شدن حرکت کند