مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:552019-11-21سياسي

شناسایی آسیبها در مدارس با اجرای طرح اعتلای بسیج فرهنگیان


آسیبهای موجود در مدارس با اجرای طرح اعتلای بسیج فرهنگیان شناسایی و رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرعلمی پژوهشی بسیج فرهنگیان کشور امروز در اولین دوره توانمندسازی شورای کانونهای فرهنگیان خراسان جنوبی در قالب طرح اعتلای بسیج فرهنگیان که با حضور 120 فرهنگی استان در بیرجند برگزار شد با بیان این مطلب افزود: برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس، اجرای بیانیه ی گام دوم انقلاب و بصیرت افزایی فرهنگیان از جمله اهداف طرح اعتلای بسیج فرهنگیان است.

رحمان زاده گفت: طرح اعتلای بسیج که از حدود 4 ماه قبل در کشور آغاز شده، شبکه ی معلمان انقلابی و پای کار عرصه های موردنیاز انقلاب را شکل می دهد و برای برنامه ریزی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی مورد توجه جامعه آموزش و پرورش است.

وی همچنین با بیان اینکه تیم هایی در مدارس شکل گرفته که شناسایی آسیب ها را هدف خود قرار داده است افزود: بسیج فرهنگیان قصد دارد با ورود به مدارس و کمک به کادر آموزشی مدارس، توطئه های دشمن در تغییر نسل جوانان انقلابی را خنثی کند و زمینه ساز تربیت مدنظر اسلام شود.

مدیرعلمی پژوهشی بسیج فرهنگیان کشور همچنین با اشاره به اجرای طرح ایران مهارت در مدارس کشور گفت: طرح ایران مهارت از جمله طرح هایی است که آموزش و پرورش برای مهارت افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی آسیبها در مدارس با اجرای طرح اعتلای بسیج فرهنگیان

شناسایی آسیبها در مدارس با اجرای طرح اعتلای بسیج فرهنگیان