مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:502019-11-21سياسي

مردم در فتنه اخیر ماندگاری انقلاب را بر معیشت ترجیح دادند


محمد عبدالله پور بصیرت شناسی و ولایت مداری مردم را در فتنه اخیر مثال زدنی خوانده و معتقد است؛ مردم ایران در فتنه اخیر بین معیشت و انقلاب، ماندگاری انقلاب را انتخاب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از رودبار، یادواره شهدای کارگری شهرستان رودبار ظهر امروز با حضور  سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مسؤولین شهرستان رودبار در حسینیه نیروگاه شهید بهشتی لوشان برگزار شد.

رودبار 15 شهید، ده ها آزاده و ایثارگر از جامعه کارگری این شهرستان تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

پس از صوت دل نشین قاری بسیجی که فضای محفل را نورانی کرد، نوبت به دکلمه خوانی دختر شهید رسید که از دل تنگی های فراق پدر می گفت.

گریه های حضار معنی بخش فضای جان سوز این محفل نورانی بود که با دلنوشته های دختر شهید ترسیم شده بود و با دل تنگی های دخترانه اش، تولد پدر شهیدش را جشن می گرفت.

فرمانده سپاه  قدس گیلان که سخنران یادواره شهدای کارگری شهرستان  رودبار بود به تشریح جزییات  فتنه اخیر دشمن پرداخت و موفقیت در این فتنه را به لطف و عنایت شهدا دانسته و می گوید؛ شهدای عزیز، آتش فتنه اخیر را خاموش کردند، فتنه ای که بیش از سه سال توسط دشمن برنامه ریزی شده بود با عنایت شهدا و بصیرت مردم در نطفه کور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در فتنه اخیر ماندگاری انقلاب را بر معیشت ترجیح دادند

مردم در فتنه اخیر ماندگاری انقلاب را بر معیشت ترجیح دادند