مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:452019-11-21ورزشي

93 هزار دانش آموز استان قزوین در بسیج عضویت دارند


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: در حال حاضر 93 هزار دانش آموز در سازمان بسیج عضویت دارند و در برنامه های علمی، فرهنگی، ورزشی، - اردویی و بصیرتی آن شرکت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گردهمایی فرماندهان بسیج دانش آموزی ظهر پنجشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش، حجت الاسلام معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از دانش آموزان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

رضا ابراهیمی در این جلسه اظهارداشت: در استان قزوین با تشکیل بسیج دانش آموزی اقدامات فرهنگی موثری برای تقویت بینش سیاسی، عقیدتی، دینی و علمی دانش آموزان انجام شده که بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 93 هزار دانش آموز استان در سازمان بسیج دانش آموزی عضو هستند و در برنامه های مختلف آن شرکت می کنند.

ابراهیمی تصریح کرد: برگزاری اردوهای دانش آموزی، اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور، نشست های بصیرتی و مسابقات علمی و ورزشی از اموری است که برای دانش آموزان در ایام سال برگزار می شود.

وی گفت: یکی از برنامه های تاثیرگذار برای دانش آموزان برپایی اردوی راهیان نور است که سالانه یک میلیون نفر در سراسر کشور در این حرکت فرهنگی حضور دارند اما در استان به دلیل محدودیت اعتبار نتوانسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 هزار دانش آموز استان قزوین در بسیج عضویت دارند

93 هزار دانش آموز استان قزوین در بسیج عضویت دارند