مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 07:502019-11-21سياسي

تسلیت رییس جمهور به مناسبت درگذشت پروفسور فضل الله رضا


رییس جمهور با تسلیت درگذشت دانشمند ارجمند پروفسور فضل الله رضا؛ چهره ماندگار کشور و رییس اسبق دانشگاه تهران، تاکید کرد: بی تردید نام این استاد فرهیخته دانشگاه های ایران و جهان در میان بزرگان علم و دانش این مرز و بوم جاودانه خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام تسلیت آقای روحانی به این شرح است:انا لله و انا الیه راجعوندرگذشت دانشمند ارجمند پروفسور فضل الله رضا، چهره ماندگار کشور و رییس اسبق دانشگاه تهران، موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

این استاد فرهیخته دانشگاه های ایران و جهان که از خانواده متدین و اهل علم بود، بیش از نیم قرن از عمر خود را صرف تدریس و ترویج علم و دانایی نمود و در عرصه مدیریت مراکز علمی و پرورش دانش آموختگان نیز کارنامه ماندگاری از خود بر جا گذاشت و بی تردید نامش در میان بزرگان علم و دانش این مرز و بوم جاودانه خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از یک عمر خدمات ارزشمند این شخصیت علمی و فرهنگی، این ضایعه را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت رییس جمهور به مناسبت درگذشت پروفسور فضل الله رضا

تسلیت رییس جمهور به مناسبت درگذشت پروفسور فضل الله رضا