مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 07:402019-11-21اقتصادي

1700 قانون در حوزه صنعت و تجارت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جست وجوی ریشه های تفاوت در عملکرد اقتصادها، دغدغه همیشگی اقتصاددانان به ویژه صاحب نظران دانش اقتصاد توسعه بوده است.

- جست وجوی ریشه های تفاوت در عملکرد اقتصادها، دغدغه همیشگی اقتصاددانان به ویژه صاحب نظران دانش اقتصاد توسعه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، جست وجوی ریشه های تفاوت در عملکرد اقتصادها، دغدغه همیشگی اقتصاددانان به ویژه صاحب نظران دانش اقتصاد توسعه بوده است.

چرا برخی کشور ها از اقتصادی قوی، محکم و ریشه دار برخوردارند و کشور های دیگری به رغم برخورداری از شرایط مادی مساوی یا حتی بهتر، از ضعف عملکرد اقتصادی خویش رنج می برند؟ تاکید بر فرض برخورداری از شرایط مادی مساوی یا بهتر ، مجالی برای انگشت نهادن بر اموری، چون موقعیت بهتر آب و هوایی، بهره مندی از منابع طبیعی بیشتر و بهتر، دسترسی آسان تر به بازار های فروش و.

باقی نمی گذارد؛ چه اینکه دسترسی برخی کشور های دارای عملکرد ضعیف اقتصادی به مواهبی از این دست، من حیث المجموع، کمتر از کشور هایی که عملکرد اقتصادی درخشانی داشته اند، نبوده است.

اقتصاددانان توسعه در مسیر مطالعات خود برای ریشه یابی علل و عوامل موفقیت اقتصادی برخی کشور ها و ناکامی برخی دیگر، نخست به اختلاف سرمایه فیزیکی موجود در این کشور ها توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1700 قانون در حوزه صنعت و تجارت!

1700 قانون در حوزه صنعت و تجارت!