مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 19:002019-11-20اقتصادي

بررسی مستمر وضعیت حمل و نقل درون و برون شهری استان مرکزی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: از زمان سهمیه بندی نرخ بنزین حمل و نقل درون و برون شهری استان به صورت ویژه رصد و مورد ارزیابی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سعید فرخی امشب در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح ساماندهی مدیریت مصرف سوخت تاکنون هیچگونه تخلفی گزارش نشده، اما گزارش هایی مبنی بر عدم ارائه خدمات مناسب از سوی رانندگان برخی آژانس ها ارائه شده که این رانندگان از لیست سهمیه بنزین خارج می شوند.

وی افزود: از ابتدای اجرای این طرح برخی رانندگان خودرو در استان درخواست دوگانه کردن خودرو را داشتند که نرخ دستگاه های گازسوز به یکباره به دوبرابر افزایش یافته است که می طلبد در این راستا تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.

فرخی با تاکید بر اینکه باید با جلب اعتماد، میزان رضایتمندی مردم را افزایش داد، گفت:گرانی بنزین نباید  زمینه افزایش بی رویه قیمت کالاها را در پی داشته باشد، از این رو باید  وضع موجود را با نظارت کامل، تحت کنترل گرفت.

وی تصریح کرد: مسوؤلان همواره در کنار مردم ایستاده و برای رفع مشکلات آنان برنامه ریزی می کنند ، همه موظف هستیم با همدلی و انسجام گام های موثری در راستای رفع مشکلات مردم برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مستمر وضعیت حمل و نقل درون و برون شهری استان مرکزی

بررسی مستمر وضعیت حمل و نقل درون و برون شهری استان مرکزی