مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 17:302019-11-20اقتصادي

هیچ دستگاهی حق صدور مجوز افزایش قیمت ندارد


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اغتشاش گران از مردم نبودند، گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، هیچ یک از دستگاه های دولتی حق صدور مجوز افزایش قیمت ندارند و هر اقدامی در این زمینه ممنوع است.

- علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای اداری استان که در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: در روزهای اخیر نقش اول را در تامین امنیت شهر مشهد و خراسان رضوی مردم و جوانان عزیز ایفا کردند که جای تقدیر دارد.

وی ضمن قدردانی از نهادهای امنیتی و انتظامی استان به خاطر تلاش برای تامین امنیت مردم افزود: سیاست شورای تامین استان در یک سال گذشته این بوده است که در مقابل کسانی که به حق معترض هستند و مسیر قانونی را طی می کنند، در کنار گفت وگو و اقناع، به دنبال حل مشکلات آن ها باشد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اینکه فردی بخواهد بانک یا منزلی را به آتش بکشد، معلوم است که نیروی انتظامی با آن ها بر اساس قانون برخورد می کند.

رزم حسینی با اشاره به اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر اینکه اعتراض حق مردم است، خاطرنشان کرد: اغتشاش گران از مردم نبودند و در قالب گروه های 20 تا 30 نفره سازماندهی شده بودند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران استانی باید به صورت مستمر با مردم ملاقات عمومی داشته باشند، تصریح کرد: از رسانه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دستگاهی حق صدور مجوز افزایش قیمت ندارد

هیچ دستگاهی حق صدور مجوز افزایش قیمت ندارد