مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 16:402019-11-20اجتماعي

اهدای 2 موقوفه میلیاردی در زنجان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از انجام دو وقف جدید در استان خبر داد و گفت: این دو موقوفه برای احداث آرامستان و مجتمع فرهنگی و قرآنی اهدا شده است.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به وجود 2 هزار و 800 موقوفه در استان اظهار کرد: امسال اجرای نیات واقفین به میزان یک هزار و 623 میلیون ریال بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه امسال اجرای نیات واقفین با موضوع خیریه به میزان 6 هزار و 944 میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: بیشترین هزینه در اجرای نیات مربوط به موقوفه قیدار نبی (ع) شهرستان خدابنده به مبلغ 4 هزار و 88 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان زنجان نیز بیشترین موقوفات مربوط به 2 هزار و 337 میلیون ریال مربوط به موقوفه سرای سنگی بوده است، افزود: همچنین اجرای نیات واقفین با موضوع مدارس علوم دینی نیز 3 هزار و 832 میلیون ریال بوده است.

کرمی افزود: امسال همچنین اجرای نیات واقفین با موضوع موقوفات برای بقاع و اماکن متبرکه نیز 6 هزار و 156 میلیون ریال بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه اوقاف بر اساس نیات واقفین در حوزه اجتماعی نیز فعالیت های خوبی انجام داده است، تصریح کرد: تعداد بقاع شهرستان زنجان 11 مورد، ابهر 11 مورد، ایجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 2 موقوفه میلیاردی در زنجان

اهدای 2 موقوفه میلیاردی در زنجان