مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 15:352019-11-20سياسي

افتتاح پروژه های محرومیت زدایی/87 عنوان برنامه برگزار می شود


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی در هفته بسیج در سراسر این استان خبر داد و گفت: برنامه های متعددی نیز در این هفته برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدصادق حسینی عصر چهارشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه های جمعی در سنندج، پیشاپیش هفته بسیج را به بسیجیان کردستان تبریک گفت و افزود: در هفته آینده و به مناسبت هفته بسیج بیش از 1100 برنامه در قالب 87 عنوان در استان برگزار می شود که 990 برنامه در سطح سپاه ها و نواحی و 105 مورد آن نیز در سطح اقشار است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان برنامه روز اول از هفته بسیج را که به نام بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت نامگذاری شده است بدین گونه بیان کرد: در این روز آیین عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و اجرای برنامه روایت یاران، عهد عاشقی جوانان بسیجی با شهدا با حضور فرماندهان و مسئولان بسیج و یادواره شهدای بسیج در پایگاه های مقاوت محلات برگزار می شود.

وی ادامه داد: دومین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، اخلاق و معنویت بابرگزاری همایش پیاده روی خانوادگی آغاز و در ادامه با حضور سازمان یافته بسیجیان و حلقه های صالحین در نماز جمعه و برپایی میز خدمت، سخنرانی فرماندهان در نماز جمعه و دیدار فرماندهان با مسئولان استان به پایان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های محرومیت زدایی/87 عنوان برنامه برگزار می شود

افتتاح پروژه های محرومیت زدایی/87 عنوان برنامه برگزار می شود