مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 15:002019-11-20اقتصادي

چرا دولت پیش از افزایش قیمت بنزین علت آن را برای مردم شفاف نکرد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اصفهان در نامه ای سرگشاده به رییس جمهور، درخصوص نحوه افزایش قیمت بنزین و سیاست های اقتصادی دولت سوالاتی را پرسیده است.

- پس از حمد و ثنای خداوند و درود بر رسول اکرم (ص)، جریان دانشجویی به نمایندگی از آحاد مردم شریف، عزیز و صبور ایران اسلامی بر خود لازم می داند نکاتی را پیرامون طرح سهمیه بندی بنزین و اتفاقات و جریانات پس از آن، به دولت دوازدهم و علی الخصوص شخص جنابعالی، یادآوری کند.

(که شاید جای طرح بعضی از آنها، نه 41 سال پس از انقلاب اسلامی که در سال های اولیه انقلاب و نه به رییس جمهوری، چون شما که تجربه پذیرش انواع مسئولیت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته است، که به کارشناسی نو پا و تازه وارد، باشد.

) 1-لازم است به مردم توضیح داده شود که چنین طرحی -که حتما خبر خوش آیندی برای طیف قابل توجهی از مردم نیست- چرا باید دقیقا در شب ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و نه یک شب زود تر و نه یک شب دیرتر مطرح گردد، تا شادی و سرور یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان را به بُهت و سردرگمی و نگرانی تبدیل کند.

2-لازم است برای مردم روشن شود علت عدم زمینه سازی روانی وآماده سازی جامعه برای اعلام چنین خبر و تصمیم مهمی چه بوده است و چرا رییس جمهوری که دایه دار احترام به حقوق شهروندی و گرامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دولت پیش از افزایش قیمت بنزین علت آن را برای مردم شفاف نکرد؟

چرا دولت پیش از افزایش قیمت بنزین علت آن را برای مردم شفاف نکرد؟