مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:502019-11-20اقتصادي

زیان تأخیر پروازی دامنگر مسافر، شرکت هواپیمایی و فرودگاه/ 114 راه هوایی داریم


کارشناس مراقبت پرواز با بیان اینکه در یک تأخیر پروازی شرکت هواپیمایی، مسافر و فرودگاه به ترتیب بیشترین زیان را می بینند، گفت: بروز تأخیرات پروازی علل مختلفی دارد که بخش عمده ای از آنها در راستای ارتقای ایمنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دومین کارگاه آشنایی اصحاب رسانه با مفاهیم هوانوردی بعدازظهر امروز در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی به مواردی نظیر پروازهای چارتری، تأخیرات پروازی، ساختار صنعت هوانوردی ایران و ساختار هوانوردی جهان اشاره شد.

در این کارگاه آموزشی یکی از کارشناسان مراقبت پرواز به موضوع تأخیرات پروازی اشاره کرد و اظهار داشت: تأخیر پروازی برای همه فعالان صنعت هوانوردی موردی نامطلوب است و همه بخش ها در این مورد زیان می بینند که شرکت هواپیمایی اولین بخشی است که زیان می بیند و پس از آن مسافر و سپس فرودگاه از تأخیرات پروازی زیان می بینند.

به گفته محمدصادق دیجوری در پروازهایی که به موقع می شود فرودگاه تقریباً کار عمده ای انجام نمی دهد و روال کارها به صورت عادی انجام می شود.

وی تأکید کرد: طبق الزام سازمان هواپیمایی کشوری حتماً ضرورت دارد نماینده شرکت هواپیمای در زمان بروز تأخیرات پروازی بین مسافران حاضر شود و درباره علت و زمان تأخیر توضیح دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیان تأخیر پروازی دامنگر مسافر، شرکت هواپیمایی و فرودگاه/ 114 راه هوایی داریم

زیان تأخیر پروازی دامنگر مسافر، شرکت هواپیمایی و فرودگاه/ 114 راه هوایی داریم