مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:452019-11-20دانش

اقدامات مهم پرفسور رضا در زمینه میدان دادن به جوانان و ایجاد سیستم ترمی واحدی


استاد بازنشسته تهران و عضو مدعو فرهنگستان علوم،با اشاره به درگذشت پروفسور فضل الله رضا، شخصیت وی را فردی دوست داشتنی و متواضع توصیف کرد و گفت: - ایشان دو تحول مهم در دانشگاه تهران ایجاد کردند که یکی توجه به جوان گرایی در دانشگاه و دیگری ایجاد سیستم ترمی واحدی بود که باعث تحولات مهم در این دانشگاه شد.

دکتر رحیم زارع نهندی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ورودش در سال 46 به دانشگاه تهران عنوان کرد: پروفسور فضل الله رضا در سال 48 ریاست این دانشگاه را برعهده گرفت.

ایشان استاد دانشگاه سیراکیوس(Syracuse University) آمریکا بودند که مدرک دکتری خود را در رشته انفورماتیک اخذ کرد.

وی افزود: کار مهمی که پروفسور فضل الله رضا در آن سال انجام داد بازنشسته کردن اساتید قدیمی دانشگاه تهران بود که البته این اساتید خدمات بسیار ارزنده به دانشگاه ارائه کرده بودند اما سنشان به حدی رسیده بود که باید بازنشسته می شدند و پروفسور رضا با حکمی همه آنها را بازنشسته کرد؛ این اقدام باعث شد به جوانانی که به تازگی از فرانسه فارغ التحصیل شده بودند میدان داده شود و آنها بتوانند برنامه های دانشگاه را پیش ببرند.

این استاد بازنشسته دانشگاه تهران با بیان این که اقدام فوق تغییری مهمی در سیستم دانشگاهی ایجاد کرده است افزود: پروفسور رضا همچنین سیستم ترمی واحدی را به دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مهم پرفسور رضا در زمینه میدان دادن به جوانان و ایجاد سیستم ترمی واحدی

اقدامات مهم پرفسور رضا در زمینه میدان دادن به جوانان و ایجاد سیستم ترمی واحدی