مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:402019-11-20سياسي

نماز جمعه تریبون بیان مطالبات مردم است/ مسوولان باید پاسخگو باشند


امام جمعه تویسرکان با اشاره به تاکید دین مبین اسلام بر اطاعت از ولی فقیه گفت: خطیب نماز جمعه باید زبان مردم باشد و درد را بیان کند، مسوولان هم باید در قبال تریبون نماز جمعه پاسخگو باشند.

- حجت الاسلام مرتضی موحدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه یکی از رسالت های تریبون نماز جمعه بیانگر مطالبات و مشکلات مردم است اظهار کرد: خطیب نماز جمعه باید زبان مردم باشد و درد را بیان کند، مسوولان هم باید در قبال تریبون نماز جمعه پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه بعضی از مسوولان نسبت به نماز جمعه موضع می گیرند و پاسخگو نیستند که این سنت غلط است ادامه داد: سنت اسلامی این است که مسوول جمهوری اسلامی باید در قبال تریبون نماز جمعه ضمن پاسخگوی و موظف به پیگیری مشکلات مطرح شده است.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه مردم به تریبون نماز جمعه اعتماد کنند و مسوولان در راستای حل مشکلات عمل کنند، تاکید کرد: گاهی اوقات می بینیم مردم عادی نیز در اعتراضات هستند چراکه درد دارند، اگر مردم امام جمعه را زبان خود دانسته و درد دل های خود را با او کنند، امام جمعه هم به شکل درست در خطبه های نماز جمعه آن را طرح می کند.

وی در خصوص تخریب اموال عمومی توسط گروه های اغتشاشگر بیان کرد: شاید برخی از تصمیم های دولت مردم را ناراحت کند و بخواهند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه تریبون بیان مطالبات مردم است/ مسوولان باید پاسخگو باشند

نماز جمعه تریبون بیان مطالبات مردم است/ مسوولان باید پاسخگو باشند