مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:252019-11-20سياسي

تاکید استاندار خراسان رضوی بر نهادینه کردن فرهنگ عذرخواهی از مردم


استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه فرهنگ عذرخواهی باید در خراسان رضوی نهادینه شود، گفت: هزینه ناکارآمدی مسؤولان را نباید جوانان و نیروهای امنیتی پرداخت کنند، - اگر دستگاهی در این استان ناکارآمدی داشت ما به عنوان نماینده نظام، مدافع مردم هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد علیرضا رزم حسینی ظهر امروز در یکصد و شصت و یکمین جلسه اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که در محل دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار شد، گفت: امر توسعه یک امر مستمر و مداوم است و نتیجه کار خیلی زود به چشم نمی آید.

استاندار خراسان رضوی خطاب به زنان معین اقتصادی حاضر در جلسه، با تاکید بر فرهنگ سازی و اعتمادسازی به عنوان دو ضرورت توسعه اقتصادی، اظهار کرد: ایجاد رفاه برای مردم و ثروت آفرینی جزو سیاست های نظام و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: شما به عنوان معین های اقتصادی در واقع مجاهدان اقتصادی هستید.

رزم حسینی خاطرنشان کرد: امروزه امنیت ملی با قدرت اقتصادی گره خورده و بنابراین هرکس در هرجا می تواند باید برای ارتقای قدرت اقتصادی کشور کاری کند.

استاندار خراسان رضوی با بیان مثال هایی از شرکت های بزرگ اقتصادی دنیا، گفت: امروزه جغرافیای اقتصادی محدود به جغرافیای ملی کشورها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار خراسان رضوی بر نهادینه کردن فرهنگ عذرخواهی از مردم

تاکید استاندار خراسان رضوی بر نهادینه کردن فرهنگ عذرخواهی از مردم