مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 13:152019-11-20اقتصادي

کنترل قیمتها در بازارهای آبادان


قیمت ها در بازارهای آبادان روزانه رصد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان؛ رییس اداره صنعت معدن و تجارت آبادان گفت: برای کنترل بازار از این پس قیمتها روزانه رصد می شود تا جلوی هرگونه اختلال در اقتصاد شهر گرفته شود.

عیسی زاده با بیان اینکه هم اکنون قیمت گوشت در شهرستان آبادان 110 هزار تومان است افزود: به منظور تنظیم بازار گوشت گوسفندی با قیمت 74 الی 80 هزارتومان از تهران وارد خواهد شد.

وی همچنین از افزایش نیافتن قیمت فرآورده های لبنی خبر داد و گفت: در میدان تره بار افزایش قیمت شناور است و ما تابع استان هستیم؛ هیچگونه افزایش قیمت در میوه نداریم اما گوجه، سیب زمینی و پیاز بالا و پایین می شود.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت آبادان خاطرنشان کرد: دلیل افزایش قیمت تخم مرغ بازار تهران است و اکنون در سوپرمارکتهای شهرستان هر تخم مرغ به قیمت 650 تومان عرضه می شود.

عیسی زاده با بیان اینکه در زمینه آرد هیچگونه افزایش قیمتی نداشته ایم گفت: آرد در میان نانوایان توزیع شده و آرد به اندازه کافی به نانوایی ها اختصاص یافته است.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل شهری یعنی تاکسی ها و سرویس مدارس هرگونه افزایش قیمت خودسرانه خواهد بود و مردم تخلفات را به شماره 53344477 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل قیمتها در بازارهای آبادان

کنترل قیمتها در بازارهای آبادان