مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:552019-11-20اجتماعي

9 دانش آموز خراسان جنوبی به عنوان کتابخوانان برتر کشور معرفی شدند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: چهار دانش آموز پسر و پنج دانش آموز دختر از شهرستان های بیرجند، قاین و فردوس به عنوان کتابخوانان برتر کشور معرفی شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: چهار دانش آموز پسر و پنج دانش آموز دختر از شهرستان های بیرجند، قاین و فردوس به عنوان کتابخوانان برتر کشور معرفی شدند.

محمدعلی واقعی اظهار کرد: سومین جشنواره کتابخوانی تحت عنوان دانایی، توانایی از 24 لغایت 26 آبان ماه سال جاری با حضور 270 دانش آموز کتابخوان سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره دانایی - توانایی در چهار مرحله مدرسه، شهرستان، استان و کشور، تصریح کرد: هر دانش آموز در مرحله مدرسه، شهرستان و استان باید یک کتاب از کتاب های معرفی شده از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت متبوع را مطالعه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه 10 هزار و 258 دانش آموز در مرحله آموزشگاهی این جشنواره شرکت کردند، تصریح کرد: برای مرحله کشوری نیز هر دانش آموز سه عنوان کتاب به انتخاب خود در طول تابستان مطالعه کرده و در مرحله کشوری که با حضور نویسندگان کتاب ها برگزار می شود، ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دانش آموز خراسان جنوبی به عنوان کتابخوانان برتر کشور معرفی شدند

9 دانش آموز خراسان جنوبی به عنوان کتابخوانان برتر کشور معرفی شدند