مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:102019-11-20اقتصادي

لزوم تخصیص یارانه به کالاهای استراتژیک/مشکلی در بازار نداریم


نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی در افزایش تولید محصولات کشاورزی بسیار خوب عمل کرده است و بر ای تامین اقلام معیشتی در بازار مشکل و کمبودی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی در گردهمایی مدیران امور اداری، رفاه و پشتیبانی، با تاکید بر تلاش های وزیر جهاد کشاورزی در بحث اصلاح قیمت گندم، خاطرنشان کرد: دولت باید در زمینه قیمت خرید تضمینی گندم بیشتر فکر می کرد زیرا قیمت فعلی باعث شد که امسال کشاورزان بسیاری، گندم خود را به دولت نفروشند.

وی ادامه داد: باید به کالاهای استراتژیک یارانه تعلق گیرد تا تولید داخل آسیب نبیند و دست بیگانه به نیازهای استراتژیک کشور نرسد و باعث افزایش واردات شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی در افزایش تولید محصولات کشاورزی بسیار خوب عمل کرده است و ما در اقلام معیشتی در بازار مشکل و کمبودی نداریم.

وی افزود: ایراد وزارت جهاد کشاورزی این است که اقدامات مثبتی که انجام داده بیان نمی کند در حالی که ما در بحث کشت های گلخانه ای پیشرفت های خوبی داشتیم و صرفه جویی در آب و افزایش راندمان تولید را درپی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تخصیص یارانه به کالاهای استراتژیک/مشکلی در بازار نداریم

لزوم تخصیص یارانه به کالاهای استراتژیک/مشکلی در بازار نداریم