مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:002019-11-20سياسي

همایش بزرگ انقلابیون جوان در خراسان جنوبی برگزار می شود


مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از برگزاری همایش بزرگ انقلابیون جوان در شهرهای فردوس، قاین و طبس همزمان با هفته بسیج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوذر صلاحی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به دوم آذرماه سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، اظهار داشت: در طول هفته بسیج برنامه های مختلفی در سطح دانشگاه های استان پیش بینی شده است.

وی از برگزاری همایش بزرگ انقلابیون جوان در شهرهای فردوس، قاین و طبس همزمان با سوم و پنجم آذرماه خبر داد و گفت: در بیرجند نیز 80 نفر از دانشجویان به همایش سراسری انقلابیون جوان اعزام می شوند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در این هفته، بیان داشت: این همایش نیز در دوشنبه ساعت 20 در دانشکده علوم پزشکی بیرجند برگزار می شود.

اعزام 10 گروه جهادی یک روزه دانشجویی صلاحی اضافه کرد: در این همایش ضمن تقدیر از آثار برگزیده از نماهنگ های تولید شده توسط بسیج دانشجویی استان رونمایی خواهد شد.

وی، اعزام 10 گروه جهادی یک روزه دانشجویان به نقاط مختلف استان را یکی دیگر از برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: این گروه های جهادی برنامه های مختلفی در عرصه ها و حوزه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ انقلابیون جوان در خراسان جنوبی برگزار می شود

همایش بزرگ انقلابیون جوان در خراسان جنوبی برگزار می شود