مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:352019-11-20اقتصادي

شریان نقدینگی را قطع کرده و از واحدهای تولیدی انتظار معجزه داریم


طبق بررسی ها در اتاق تبریز، منابع کافی در استان ها وجود دارد ولی این منابع در استان ها خرج نمی شود، شریان نقدینگی را قطع کرده و از واحدهای تولیدی انتظار معجزه داریم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتاق بازرگانی گفت: طبق بررسی ها در اتاق تبریز، منابع کافی در استان ها وجود دارد ولی این منابع در استان ها خرج نمی شود، شریان نقدینگی را قطع کرده و از واحدهای تولیدی انتظار معجزه داریم.

یونس ژائله، در بیست و پنجمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور، با اشاره به هدف برگزاری این همایش، اظهار کرد: در حال حاضر کشور در شرایط جدیدی قرار دارد، دشمنان با اعمال تحریم ها درصدد هستند تا ارتباط تجاری ایران را با سایرکشورها قطع و فضای تنگی برای تولید کنندگان ایجاد کنند.

وی با بیان این که در جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم و باید در مقابل آن، در بخش اقتصاد حرکت جدیدی آغاز کنیم، افزود: این حرکت به کمک صنعت گران و صادرکنندگان و ارتباط با کشورهای همسایه تحقق می شود، امروزه اقتصاد کشور نباید اقتصادی وابسته به نفت شود، بلکه باید درهای کشور را به روی سایر کشورها باز کرده و تجارت آزاد انجام دهیم، معتقدم این کار با همت و تلاش بخش خصوصی و اتاق بازرگانی ها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریان نقدینگی را قطع کرده و از واحدهای تولیدی انتظار معجزه داریم

شریان نقدینگی را قطع کرده و از واحدهای تولیدی انتظار معجزه داریم