مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:302019-11-20سياسي

کفن پوشان ورامینی آشوب های اخیر را محکوم خواهند کرد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: کفن پوشان ورامینی با برپایی راهپیمایی اعتراضی آمیز آشوب های اخیر را محکوم خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین از راهپیمایی کفن پوشان ورامینی در محکومیت اشرار و آشوبگران خبر داد و افزود: درپی حرکات شوم آشوبگران و اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات کفن پوشان ورامین راهپیمایی خواهند کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اعلام این مطلب افزود: مطالبات برحق مردم موضوعی است که برآن تاکید داشته و از بی تدبیری مسئولان گله مند هستیم، ولی مردم فهیم ما تفاوت انتقاد و گله مندی با شرارت را به خوبی می دانند و در شرایطی که ضد انقلاب و سلطنت طلب ها و منافقین و اربابان آمریکایی آن ها در برابر ملت ایران ایستاده اند، مردم ما با تاکید بر مطالبات بر حق خود بر دهان آنان خواهند کوبید.

محمودی گفت: برخی از این اشرار در منطقه خیرآباد با آتش زدن بانک ها، پمپ بنزین ها، غارت فروشگاه ها، آتش زدن ماشین ها و وسایل نقلیه عمومی و جسارت به نمادهای شهدای 15 خرداد وقاحت و بی شرمی را به اوج رساندند، اگر چه حضور مقتدرانه عزیزان بسیج و سپاه و نیروی انتظامی و مردم انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفن پوشان ورامینی آشوب های اخیر را محکوم خواهند کرد

کفن پوشان ورامینی آشوب های اخیر را محکوم خواهند کرد