مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:252019-11-20سياسي

پیشنهاد دولتِ در سایه به مجلس نشینان


در شرایطی که مجلسیان مدعی اند از طرح افزایش قیمت بنزین به دور مانده و بی خبرند، دولتِ در سایه فرصت این را داشته تا عیوب طرح سران سه قوه را بررسی کند و بر مبنایش راهکار ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق در ادامه نوشت: رییس دولتِ در سایه جمعی از نمایندگان را به دفترش در شورای عالی امنیت ملی دعوت کرده بوده تا راهکارهای کارشناسی کارگروه اقتصادی دولت در سایه را به آنها ارائه کند.

سعید جلیلی در این جلسه گفته است: دوستان کارشناس ما در کارگروه های اقتصادی دولت سایه، پیشنهادهای عملی پیرامون کاهش مشکلات طرح مصوب سران سه قوه را خدمت نمایندگان جهت بررسی و ملاحظه ذیل لایحه بودجه سال آینده تهیه کرده اند.

این در حالی است که قاعدتا مجلس از توان کارشناسی کامل برای بررسی این طرح برخوردار بوده و یکی از اعتراضاتش در روزهای اخیر همین بوده که چرا از این توان استفاده نشده است.

هم محمدرضا باهنر و هم عزت الله ضرغامی سال پیش خبر داده بودند که برخی از آقایان پیشنهاد داده اند که چون دولت توان اداره کشور را ندارد، در برخی از عرصه ها بیایند کار را در خیلی از حوزه ها به دست بگیرند و به جای دولت مدیریت کنند که به گفته هر دو نفرشان، رهبری با این دیدگاه مخالفت کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد دولتِ در سایه به مجلس نشینان

پیشنهاد دولتِ در سایه به مجلس نشینان