مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:102019-11-20سياسي

بسیاری از جوانان نگاه به پشت میزنشینی دارند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: بسیاری از جوانان نگاه به پشت میزنشینی و مدرک گرایی دارند، در حالی که اگر قرار است شاهد توسعه باشیم، - باید تدارک لازم در نیروی انسانی و مهارت های مورد نیاز در این نیروها دیده شود.

عبدالمجید دراهکی در شورای اداری آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با بیان اینکه توسعه عدالت اجتماعی در حوزه مهارت آموزی از ضرورت های جامعه امروز است، اظهار کرد: با توجه به تمرکز مراکز آموزشی و سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای برروی مراکز ثابت و سیار شهری عملکرد در این بخش معادل 104 درصد محقق گردیده است.

وی افزود: در 7 ماهه نخست سال جاری با برگزاری 1254 دوره آموزشی در بخش دولتی و بر اساس ظرفیت مناطق آموزش های مهارتی به بیش از 17 هزار نفر ارائه شده که 45 درصد از آموزش ها مهارتی و در خوشه صنعت، 32 درصد خوشه خدمات، 14 درصد فرهنگ و هنر، 5 درصد در حوزه کشاورزی و 4 درصد در حوزه مهارت آموزی ویژه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر با بیان اینکه سیاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای مدیریت محلی آموزش ها و برنامه ریزی متناسب با ظرفیت های هر منطقه است، عنوان کرد: روسای مراکز و کارشناسان مشاوره و هدایت شغلی مراکز آموزش فنی و حرفه ای باید با نیازسنجی در بازار کار شهرستان های خود ظرفیت های ترویج مهارت آموزی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از جوانان نگاه به پشت میزنشینی دارند

بسیاری از جوانان نگاه به پشت میزنشینی دارند