مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:052019-11-20سياسي

روحانیون صاحبان اصلی دستگاه قضایی هستند


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: نقش روحانیون در ارتقای اقامه نماز و گسترش فرهنگ اخلاق بین قضات و کارکنان بی بدیل است.

- ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: نقش روحانیون در ارتقای اقامه نماز و گسترش فرهنگ اخلاق بین قضات و کارکنان بی بدیل است.

محمدرضا مترقب امروز چهارشنبه(29 آبان ماه) در دومین همایش قضات روحانی دستگاه قضایی استان در سنندج با اشاره به نقش بی بدیل روحانیون در دستگاه قضایی اظهار کرد: روحانیون صاحبان اصلی دستگاه قضا هستند و استفاده از جایگاه روحانیت در مسائل قضایی سبب گره گشایی از مشکلات مردم می شود.

وی با اشاره به اهمیت والای منصب قضاوت در دین مبین اسلام و قرآن کریم، افزود: در نظام اسلامی قاضی در اوج جایگاه اخلاقی قرار دارد و متصل به جایگاه ولایت است و رفتار و گفتار وی تاثیرات بسیار عمیقی در بین جامعه و مردم دارد.

رییس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: استفاده از ظرفیت روحانیون، منابر و مجالس وعظ را از دیگر راهبردهای مؤثر در کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی دانست و ابراز کرد: تبیین و تشریح جرایم و اختلافاتی که منجر به تشکیل پرونده می شود برای اهالی وعظ، خطابه و سخنرانان جهت طرح این مسائل برای مردم و توجیه آحاد جامعه نسبت به مسائل قانونی از دیگر اقدامات فرهنگی دادگستری کردستان می باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون صاحبان اصلی دستگاه قضایی هستند

روحانیون صاحبان اصلی دستگاه قضایی هستند