مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:462019-11-20ورزشي

باید حال والیبال خوب شود


مردم انتظار دارند والیبال دوباره به روز های اوج خود بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، آقای محمدرضا​ داورزنی پس از انتخابش به عنوان رییس فدراسیون والیبال در جمع خبرنگاران افزود: انتخابات در شرایطی خوب و آزادانه برگزار شد و از آنجا که دغدغه مردم و جامعه والیبال، عزت ملی است، باید حال آن را خوب کنیم تا به روز های اوج بازگردد.

داورزنی گفت: نمی خواهم درباره فرد خاصی یا بداخلاقی هایی که در دو تا سه سال اخیر صحبت کنم، در آستانه رقابت های انتخابی المپیک هستیم و شرایط خوبی نداریم.

رقبای ما در حال آماده سازی هستند و چین میزبان رقابت های انتخابی المپیک برای رسیدن به آمادگی مناسب رقابت های باشگاهی اش را تعطیل کرده است.

وی افزود: برای حضور در این رقابت ها تنها 10 روز فرصت داریم، تعدادی از بازیکنان ما در لیگ های خارجی حضور دارند و تعدادی هم از نظر جسمانی در وضع خوبی نیستند.

باید تمرین های تیم ملی را زمانی شروع کنیم که به این بازیکنان فشار زیادی وارد نشود.

رییس جدید فدراسیون والیبال گفت: هم اکنون در حال برگزاری رقابت های لیگ برتر هستیم، باید مسئولان باشگاه ها برای حضور موفق تیم ملی در رقابت های انتخابی المپیک همکاری لازم را با تیم ملی داشته باشند، چرا که این مسابقه ها در راستای تیم ملی است، باید به آن ها فرصت بازیابی و رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید حال والیبال خوب شود

باید حال والیبال خوب شود