مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:402019-11-20فناوري

مردم به توسعه شبکه 5G اعتماد ندارند!


تلسترا، اپراتور مخابراتی استرالیا، اعلام کرد که مردم تحت تاثیر انتشار اخباری مبنی بر تهدیدات شبکه 5G بر سلامت انسان و محیط زیست، هیچ اعتماد و تمایلی به توسعه آن ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تلسترا به عنوان بزرگترین شرکت و اپراتور مخابراتی استرالیا به تازگی اعلام کرده است که مردم و شهروندان تحت تاثیر اخبار و گزارش های فراوانی که درباره خطرات و تهدیدات نسل پنجم شبکه اینترنت همراه 5G بر روی سلامت بشر، حیوانات و محیط زیست دارد، هیچ اعتمادی به راه ندازی و توسعه زیرساخت های لازم برای این شبکه ندارند و بدین ترتیب از دولت استرالیا برای اعتمادسازی و فرهنگ سازی در این خصوص به اپراتورهای مخابراتی کمک کند.

طبق گزارشی که در گاردین آمده است، توسعه شبکه نسل پنجم اینترنت 5G در طول چند سال اخیر یکی از مواردی است که موجب شده است میان شرکت ها و اپراتورهای مخابراتی رقابت تنگاتنگی ایجاد شود و کشورهای بسیاری نیز درصدد برقراری و راه اندازی شبکه اینترنت پرسرعت 5G و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای آن باشند.

اما یکی از مسائلی که همواره مورد بحث و بررسی از سوی شبکه نسل پنجم اینترنت 5G قرار گرفته است، امنیت و سلامت این نسل جدید از شبکه اینترنتی است که آیا واقعا برای انسان، حیوانات و محیط زیست بی خطر است یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به توسعه شبکه 5G اعتماد ندارند!

مردم به توسعه شبکه 5G اعتماد ندارند!