مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:062019-11-20اقتصادي

راه اندازی فاز تکمیلی برج میلاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی توسل مدیرعامل برج میلاد در جلسه گروه مطالعاتی طرح جامع برج میلاد اظهارداشت: امروز بخواهیم یا نخواهیم، - مدیرعامل برج میلادبا اشاره به راه اندازی فاز تکمیلی برج گفت: سازه برج میلاد هیچ گاه محل درآمد نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی توسل مدیرعامل برج میلاد در جلسه گروه مطالعاتی طرح جامع برج میلاد اظهارداشت: امروز بخواهیم یا نخواهیم، با سازه ای به نام برج میلاد در کلان شهر تهران مواجه هستیم، برج میلاد با سرمایه گذاری کلان ساخته شده و تا به امروز نیز کارکرد های خود را داشته است.

مدیرعامل برج میلاد گفت: بنابراین فارغ از سلایق مختلف، امروز با واقعیت این سازه مواجه هستیم و انتقاد به فلسفه وجودی و ضرورت ساختش دیگر موضوعیت ندارد.

ما باید در فاز تکمیلی و توسعه ای برج میلاد اقدامی را انجام دهیم که هم به نفع شهروندان باشد و هم نظرات کارشناسان و خبرگان را تامین کنیم.

وی با اشاره به وضعیت برج میلاد که از سال 1371 تصمیم به ساخت آن گرفته شده است، افزود: موضوع دیگر تهدید هایی است که امروز این برج را هدف قرار داده است.

50 هزار متر زمین با این میزان کیفیت در کنار بزرگراه همت است که کمتر می توانیم به آن دسترسی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فاز تکمیلی برج میلاد

راه اندازی فاز تکمیلی برج میلاد