مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:062019-11-20اقتصادي

6500 واحد مسکونی برای اقشار متوسط جامعه احداث می شود


بخشی از این واحد ها کار اجرایی شان شروع شده است و بخشی دیگر تا پایان امسال عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.

- از وزارت راه و شهرسازی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن گفت: گروه سرمایه گذاری مسکن در یک سال اخیر که برنامه اقدام ملی مسکن با جدیت کلید خورد، بسته ای را آماده کرد که این بسته حدود 6500 واحد مسکونی را شامل می شود که بخشی از این واحد ها کار اجرایی شان شروع شده و بخشی دیگر نیز برنامه ریزی شده است که تا پایان امسال عملیات اجرایی آن ها آغاز شود.

روزبه ظهیری گفت: به علت شرایط گروه سرمایه گذاری مسکن در تولید مسکن و ارایه تسهیلات بانک مسکن در قالب تبدیل مشارکت مدنی به فروش اقساطی به خریداران، تمامی طرح های گروه جزو برنامه اقدام ملی مسکن قرار می گیرد.

ظهیری ادامه داد: تمامی تولیدات گروه سرمایه گذاری مسکن به علت ارائه تسهیلات بانک مسکن در قالب تبدیل مشارکت مدنی به فروش اقساطی در طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرد.

وی یکی از بزرگترین طرح های اقدام ملی گروه سرمایه گذاری مسکن را در تهران طرح اندیشه که 1200 واحد مسکونی بود عنوان کرد و افزود: طرح های شهر آفتاب در صدرا، طرح بنفشه در اندیشه نیز از دیگر طرح هایی است که در برنامه اجرای این گروه قرار دارد و از نظر تعداد، این واحد های مسکونی در حدود 1800 واحد مسکونی را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6500 واحد مسکونی برای اقشار متوسط جامعه احداث می شود

6500 واحد مسکونی برای اقشار متوسط جامعه احداث می شود