مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:502019-11-20اقتصادي

رانندگان سرویس مدارس نگران سهمیه بنزین نباشند


معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش به رانندگان سرویس مدارس اطمینان داد، نگران سهمیه بنزین نباشند و گفت: تا سقف 120 لیتر بنزین متناسب با میزان پیمایش برای سرویس ها در نظر گرفته شده است.

- علی اللهیار ترکمن در حاشیه افتتاحیه درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان قرچک در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص سهمیه بنزین سرویس مدارس اظهار داشت: با توجه به سهمیه بندی اعمال شده توسط دولت ضرورت دارد که رانندگان سرویس مدارس در سامانه سپند در وزارت کشور اطلاعات خود را ایجاد و ثبت نام به عمل آورند.

ترکمن در ادامه با بیان این که مقدار سهمیه بنزین تعیین شده متناسب با پیمایش سرویس ها در نظر گرفته شده است گفت: با توجه به اینکه سرویس مدارس مسیرهای متفاوتی را طی می کنند، لذا این سهمیه بر اساس این مسیرها و پیمایش ها می باشد.

وی در رابطه با میزان تعلق گرفته به سرویس مدارس نیز بیان داشت: به هر سرویس مدرسه تا سقف 120 لیتر بنزین به طور ماهیانه داده می شود که متناسب با پیمایش و بعد از ثبت در سامانه به صورت ریالی بهای آن به رانندگان پرداخت خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پروش با تاکید بر این که رانندگان نباید هیچ گونه نگرانی در رابطه با سهمیه ای شدن بنزین داشته باشند، گفت: اجرایی این تمهیدات به سرعت به عمل خواهد آمد تا سرویس مدارس بتوانند از سهمیه های خود استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان سرویس مدارس نگران سهمیه بنزین نباشند

رانندگان سرویس مدارس نگران سهمیه بنزین نباشند