مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:252019-11-20سياسي

120 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در گرمسار برگزار می شود


فرمانده سپاه ناحیه گرمسار بابیان اینکه 120 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان برگزار می شود، گفت: تجمع بزرگ بسیجیان پنجم آذرماه سال جاری برگزار می شود.

- سرهنگ پاسدار مجید ناظریه در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن گرامیداشت چهل سالگی تشکیل بسیج اظهار داشت: با توجه به در پیش رو بودن چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین 120 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در گرمسار برگزار می شود.

وی بابیان اینکه بسیج 40 سال خدمت، جهاد و شهادت شعار محوری برنامه های این هفته است، افزود: دیدار مسئولان اقشار بسیج و فرماندهان نظامی با ائمه جمعه و جماعات، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، گل باران و غبارروبی از مزار شهدا و برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله بسیج از برنامه های مهم این هفته است.

توزیع 30 سری جهیزیه بین نوعروسان فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به اینکه حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری محفل انس و مودت خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری اردوهای جهادی از دیگر برنامه های شاخص این هفته محسوب می شود، تصریح کرد: اهداء یک هزار کیف لوازم تحریر به مدارس گرمسار و اهداء 30 سری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم این شهرستان از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در گرمسار برگزار می شود

120 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در گرمسار برگزار می شود