مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:002019-11-20بين الملل

مواضع آمریکا؛ مشروعیت اشغالگری رژیم صهیونیستی


نخست وزیر مالزی موضع اخیر آمریکا درباره شهرک های صهیونیست نشین را مشروعیت بخشیدن به اشغالگری دانست.

- به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری آناتولی؛ نخست وزیر مالزی موضع اخیر آمریکا درباره شهرک های صهیونیست نشین را مشروعیت بخشیدن به اشغالگری دانست.

ماهاتیر محمد دیروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: ”از امروز به بعد در امان نیستیم و اگر دولتی بخواهد وارد کشور ما شود و شهرک بسازد ممکن است اقدامش قانونی به شمار بیاید و ما هم هیچ کاری نمی توانیم بکنیم“.

وی بااشاره به زمان اعلان آمریکا افزود: در حالی که اسراییل این حملات غیرقابل توجیه را در غزه انجام می دهد شما می گویید که شهرک های غیرقانونی، قانونی است؟ آیا این اقدام به منزله تشویق اسراییل به کشتن شهروندان و کودکان بیشتر و فرار از مجازات نیست؟ به اسراییل با ساخت شهرک در زمین های مردمی که آن ها را می کشد پاداش می دهند“.

ریتنو مارسودی وزیر خارجه اندونزی هم در این زمینه در بیانیه ای اعلام کرد: موضع آمریکا با قوانین بین المللی و قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل تعارض دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این شرایط اسراییل همه حقوق فلسطینی ها را نقض کرده است و دیگر چه چیزی برای مذاکره باقی مانده است؟ مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع آمریکا؛ مشروعیت اشغالگری رژیم صهیونیستی

مواضع آمریکا؛ مشروعیت اشغالگری رژیم صهیونیستی