مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:002019-11-20اقتصادي

تحویل داروی 1599 بیمار در داروخانه هلال احمر اصفهان


سرپرست معاونت درمان و توان بخشی هلال احمر استان اصفهان از تحویل دارو به 1599 مراجعه کننده به داروخانه هلال احمر خبر داد و گفت: با کمک و حمایت دولت قیمت و کیفیت داروی موردنیاز بیماران ثابت مانده و تحریم ها، - سرپرست معاونت درمان و توان بخشی هلال احمر استان اصفهان خبر داد تحویل داروی 1599 بیمار در داروخانه هلال احمر اصفهان ایسنا/اصفهان سرپرست معاونت درمان و توان بخشی هلال احمر استان اصفهان از تحویل دارو به 1599 مراجعه کننده به داروخانه هلال احمر خبر داد و گفت: با کمک و حمایت دولت قیمت و کیفیت داروی موردنیاز بیماران ثابت مانده و تحریم ها، تورم یا مشکلات هفته گذشته تغییری در خدمت رسانی به بیماران ایجاد نکرده است.

امیر جلالیان در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: آمار مراجعه به داروخانه هلال احمر استان از ابتدای سال جاری تاکنون، 98 هزار و 444 نفر است.

این آماری است که در سامانه داروخانه ثبت شده و طیف گسترده ای از بیماران ام اس، سرطانی، اتو ایمنی، دیابت، مبتلایان به فشارخون و .

را دربر می گیرد.

وی قیمت داروهای عرضه شده به بیماران را بسیار متفاوت و از صد هزار تا چند میلیون تومان متغیر دانست و ادامه داد: تمام داروهایی که وارد کشور شده یا شرکت های داخلی تولید می کنند در داروخانه هلال احمر موجود و در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل داروی 1599 بیمار در داروخانه هلال احمر اصفهان

تحویل داروی 1599 بیمار در داروخانه هلال احمر اصفهان