مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:002019-11-20اجتماعي

حمایت آموزش و پرورش از طرح های درآمدزا در مناطق آزاد


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی اظهار کرد: مناطق آزاد تجاری می توانند الگویی برای مدارس دیگر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی زینی وند در نشست هم اندیشی مدیران آموزش وپرورش مناطق آزاد تجاری و صنعتی اظهار کرد: می توانیم در مناطق آزاد تجاری با تربیت نیروی ماهر و توانمند، بزرگ ترین سرمایه گذاری را انجام دهیم.

وی گفت: در آینده نزدیک این مناطق با توجه به شرایط خاص می توانند الگویی مناسب برای مدارس دیگر باشند و کلاس های درس آن ها می تواند علاقه مندان به سرمایه گذاری را به این مناطق جذب کند.

در ادامه این نشست رسول پاپایی مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات هم اندیشی در بالا بردن کیفیت آموزش وپرورش در این مناطق، گفت: از طرح های مفید و درآمدزا در مناطق آزاد تجاری و صنعتی، حمایت خواهد شد.

گفتنی است؛ در این نشست، مدیران آموزش وپرورش مناطق آزاد تجاری و صنعتی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، گیلان و هرمزگان حضور داشتند که با تشکیل کارگروه ها در چهار حوزه، سلامت، بهداشت و پرورشی، کارگروه آموزشی و منابع انسانی و مالی و عمرانی جلساتی تشکیل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت آموزش و پرورش از طرح های درآمدزا در مناطق آزاد

حمایت آموزش و پرورش از طرح های درآمدزا در مناطق آزاد