مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:502019-11-20بين الملل

رییس مجمع عمومی: عدم حل مسأله فلسطین قصور سازمان ملل را اثبات می کند


رییس هفتاد و چهارمین دور مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد، ناکامی در حل مسأله فلسطین بیانگر میزان توانایی و قدرت اندک سازمان ملل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیجانی محمد باندی، رییس مجمع عمومی سازمان ملل در هفتاد و چهارمین دور آن در مصاحبه با روزنامه القدس العربی گفت، از بین بردن پدیده گرسنگی، مبارزه با فقر و پیوستن همه گروه ها به روند توسعه پایدار بدون در حاشیه قرار دادن گروهی از اولویت های وی است.

وی افزود، تغییرات آب و هوایی و آموزش عالی نیز در اولویت های او قرار دارند چرا که این اهداف جزو 17 هدف توسعه پایدار 2030 هستند که در سال 2015 جهان بر سر آن توافق کرد.

باندی گفت: تعدادی از مسائل خاورمیانه به ویژه مساله فلسطین که عدم حل آن میزان توانایی و نیز قصور سازمان ملل را اثبات کرده است، همچنان در دستورکار سازمان ملل قرار دارند.

وی با بیان اینکه مجمع عمومی سازمان ملل نماینده وجدان جهان و مناسب ترین مکان برای دیپلماسی جندجانبه است چرا که همه کشورها در این مجمع جایگاه یکسانی دارند، تأکید کرد تلاش خواهد کرد روابط میان نهادهای سازمان ملل را تقویت کند تا با یکدیگر به صورت هماهنگ فعالیت و همکاری داشته باشند.

باندی ادامه داد: با وجودی که بسیاری از کشورها منافع ملی خود را فراتر از هر چیزی می دانند اما در نهایت این کشورها به مجمع عمومی بازگشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع عمومی: عدم حل مسأله فلسطین قصور سازمان ملل را اثبات می کند

رییس مجمع عمومی: عدم حل مسأله فلسطین قصور سازمان ملل را اثبات می کند